A reklámozás nem művészeti ágazat! Sőt, még csak nem is szórakoztató műfaj! Kizárólag arra szolgál, hogy eladja a termékedet!
Ugye te is láttál már olyan céget, amelyik az átlagos kínálata ellenére, hatékonyan működik, csupán azért, mert remek a reklámja? Talán a konkurenciád is éppen egy ilyen cég? Bosszantó?
A jó hír az, hogy a Te reklámtevékenységed is lehet hatékony. A rossz hír, hogy lesz vele munkád bőven. De vajon érdemes-e befektetned az idődből azért, hogy a profitod végre elérje azt a szintet, amit a vállalkozásod megérdemel?
Ezen az oldalon megismerheted a leghatékonyabb reklámozási formákat, és azt is, hogyan alakíthatod úgy a dolgaidat, hogy minden egyes feladott hirdetés elkezdje termelni cégednek az új vevőket.
Ha szeretnél olyan reklámszöveget írni, ami képes eladni a termékedet, akkor...
Most megtanulhatod, hogyan mozgasd meg az embereket a szavaid erejével - Ráadásul teljesen INGYEN!
Az ingyenes szövegíró tanfolyamra itt tudsz feliratkozni›››
Minden regisztrálónak ajándék e-book!
Milyen hirdetési formák hozzák a legnagyobb sikert a kis-, és középvállalkozások számára?
Hidd el, nem a Te hibád, hogy a hirdetéseid, szórólapjaid, internetes megjelenésed nem úgy működnek, ahogy szeretnéd. Egyszerűen nem létezik olyan szakkönyv, weboldal, amelyik átfogóan, és kizárólag a kisvállalatok reklámjaival foglalkozna. A „nagyok” azok, akik a hatalmas marketingkeretük mellé még rengeteg támogatást, segítséget is kapnak. Mi lesz így a kisvállalkozásokkal?
Talán Te is tapasztalod nap, mint nap, hogy egy multi milyen jelentős érvágást jelenthet a profitodnak. És még ott vannak a versenytársaid is! A dolgod segítség nélkül egyáltalán nem egyszerű!
Amit érdemes eltanulnod a nagyoktól
Figyeld csak meg, mit tesz egy multi, amikor már kialakította a szükséges menedzsmentet, és indul a termékével, szolgáltatásával. Mi az első, amit ilyenkor tesz?
Reklámoz. Ahogy a csövön kifér. Még a csapból is az új reklámja folyik. És ezt mindenképpen érdemes követned. Ahhoz, hogy a vállalkozásod növekedésnek induljon, el kell kezdened hatékonyan reklámozni!
Joggal mondhatod, hogy „De hát nekem nincs a reklámozásra annyi pénzem, mint egy multinak!” Ez így van.
Neked olyan, jól működő, profittermelő reklámozásra van szükséged, amely képes eladni, és újra csak eladni, aztán megint eladni. Mindezt miként teheted meg?
Csakis úgy, hogy nagyon odafigyelsz arra hol reklámozol, és hogy milyen a bevetett eszközeid hatékonysága. Az eszköztáradban szerepelnie kell sajtóhirdetésnek, szórólapnak, online megjelenésnek, és a nyomtatott reklámok „királyának”, a direct mail-nek.
Ha szeretnél olyan reklámszöveget írni, ami képes eladni a termékedet, akkor...
Most megtanulhatod, hogyan mozgasd meg az embereket a szavaid erejével - Ráadásul teljesen INGYEN!
Az ingyenes szövegíró tanfolyamra itt tudsz feliratkozni›››
Minden regisztrálónak ajándék e-book!
Mit tegyél?
FIGYELEM! ALAPTÖRVÉNY KÖVETKEZIK!
Egy reklám legfontosabb tényezője nem a dizájn, nem a hirdető cég neve,
nem az, hogy mennyire tetszik a szomszédnak, vagy a munkatársaknak, nem
az, hogy mennyire hasonlít egy irodalmi műalkotáshoz, hanem az, hogy mennyire jól van megírva a SZÖVEGE!
A reklámozásnak csak akkor van értelme, ha elősegíti az értékesítést, és hozzájárul a profithoz. Ellenkező esetben csak felesleges pénzkidobás.
Van két előnye, és egy óriási hátránya, ha saját magad írod a hirdetésed.
1 előny: A reklámod kevesebbe kerül.
2 előny: Azt írhatsz bele, amit akarsz
És a legnagyobb hátrány: KÉPTELEN lesz ELADNI. Legalább is, ha nem vagy képzett szövegíró.
De akár lehetsz az is:
• Hogyan írj olyan szöveget, ami elad? Sőt, hogyan írj olyan értékesítési szöveget, ami bármit képes eladni?
• Mik a papíralapú reklámok legfontosabb elemei?
• Miért veszíthetsz el akár több millió forintot évente, ha nem követsz néhány alapvető szabályt?
• Mi az a titokzatos „két másodperces trükk”?
• Miért fontos, hogy a reklámozásodat áthelyezd a direkt marketing területére?
Ha mindezt tudni szeretnéd, akkor klikk ide, és tudd meg, mit nyújthat neked, és a cégednek a "A kis-, és középvállalkozások reklámozási kézkönyve” e-book!
Vagy utald be a reklámodat egy ingyenes szűrővizsgálatra, hogy kiderüljön, milyen betegségeket kell meggyógyítanod rajta, amelyek legyengítik.
Sok sikert, és kellemes látogatást kívánok klinikánkon!
(szerintem érdemes ezzel kezdened)
Odrovics János
vevőgyűjtő, és reklámszöveg specialista